Taller Pre-Párate en Santiago, Milladoiro e Padrón

Ás veces é necesario parar un momento e pensar a onde queremos chegar, prantexarnos retos e obxectivos que nos permitan avanzar e mellorar. Este é un dos propósitos do taller Pre-Párate que estamos impartindo en Santiago, Milladoiro e Padrón e que forma parte do proxecto 100% Muller II, subvencionado pola Secretaría Xeral da Igualdade e cofinanciado polo Fondo Social Europeo.

Este taller, no que se traballan hábitos e habilidades prelaborais, axudará a que as mulleres participantes acaden as competencias necesarias para desempeñarse con éxito tanto na súa vida persoal e familiar, como no eido laboral.