Teatro musical benéfico a favor da nosa Asociación CentinELAS

O Chester College celebra, un ano máis, o traballo dos seus alumnos do Summer Camp cunha festa que mestura aprendizaxe, creatividade, arte e solidariedade. E farano cunha función benéfica na que presentarán dúas pezas de teatro musical: The Wizard of Oz e Matilda.

O recadado vaise destinar á nosa Asociación, o que lle agradecemos dobremente: os cartos son necesarios para continuar co noso traballo, pero educar persoas con sensibilidade para loitar contra a inxustiza é impagable.

Paga a pena disfrutar destes xoves artistas. ¡Animádevos a vir!

No Auditorio de Abanca, Santiago o sábado 29 de xullo ás 19h

Entrada solidaria: 4€