Dale al play de la ilusión

Baixo o lema «Dale al play de la ilusión» presentámonos ao concurso Aesclick coa finalidade de conseguir playmobiles para as nenas e nenos que durante este ano participaron no Servizo de atención psicopedagóxica da Asociación. Para a nosa alegría, Aesclick acaba de comunicarnos que nos doarán os playmobiles solicitados, e queremos compartilo convosco.
Porque como rezaba o noso proxecto, un playmobil é moito máis que un xoguete, é unha porta aberta á imaxinación, e a posibilidade de recrear numerosas historias que se forxan peza a peza.